De vreo cinci ani incoace, Gabriel Hennessey tot "fura" cu obiectivul sau, fara sa fie prins, cadru dupa cadru, din tot ceea ce inseamna lumea modei de la noi. De vreo cinci ani incoace, Gabriel Hennessey tot "fura" cu obiectivul sau, fara sa fie prins, cadru dupa cadru, din tot ceea ce inseamna lumea modei de la noi.
In conditiile in care "criza de timp" a devenit un termen mai mult decat uzual in vocabularul multora dintre noi, obisnuim sa nu observam in jurul nostru decat ceea ce atrage atentia in mod explicit.
VIEW. Gabriel Hennessey priveste lucrurile din jur instinctiv din prisma formatiei sale de fotograf altfel decat o facem noi. "Eu nu ma uit, eu observ. Adica totul in jurul meu este analizat de mine inconstient sau constient din mai multe puncte de vedere." A venit in tara noastra acum noua ani din Columbia si s-a acomodat atat de bine, ca nu mai vrea sa plece, motiv pentru care de curand si-a dobandit si cetatenia. Pentru cei care se-ntreaba, cum foarte haios o spune Gabi, "dar Hennessey asta de unde pana unde face fotografie?", are urmatorul raspuns: "In 2000 lucram ca booker la Elite Model Look. Adica aveam grija de imaginea modelelor si eram intotdeauna in spatele fotografului. Eu vedeam un lucru, dar imaginile care apareau nu coincideau cu viziunea mea. Atunci am zis sa imi iau un aparat la mana a doua de pe Strada Covaci, sa ma folosesc de cunostintele mele din fashion si de imensul know-how pe care arhitectura (specializare pe care o are) ti-l ofera: culoarea, perspectiva, istoria artei, lumina...".
EVOLUTIE. O fotografie are lipita ca o eticheta pe spate, scrisa cu litere invizibile, o poveste care transmite ceva. Ce face Hennessey pentru asta? "Trebuie sa ghidez modelul catre o stare si atunci sa obtin acel moment in care totul devine real." Mereu in cautarea celei mai potrivite atitudini care pentru el inseamna "sa expri