Romanii sunt reticenti cand vine vorba despre cumpararea unei polite de asigurare prin metode mai rapide si mai simple, cum ar fi telefonul sau Internetul, preferand modalitatea clasica, prin intermediul unui agent de asigurari, conform unui sondaj realizat de Media XPRIMM. Astfel, o majoritate covarsitoare, de 63 la suta dintre respondenti, prefera sa incheie un contract de asigurare prin intermediul unui agent, motivand ca o asigurare cere foarte multe explicatii si detalii, in functie de asigurarea care trebuie incheiata. Internetul este preferat de 29,6 la suta din potentialii cumparatori de polite de asigurare, mai ales in ceea ce priveste primul contact, obtinerea primelor informatii, informarea periodica a clientului, sondarea pietei, etc. In schimb, realizarea unei tranzactii de acest fel direct prin telefon ar convinge doar 7,4 la suta din potentialii clienti. Romanii sunt reticenti cand vine vorba despre cumpararea unei polite de asigurare prin metode mai rapide si mai simple, cum ar fi telefonul sau Internetul, preferand modalitatea clasica, prin intermediul unui agent de asigurari, conform unui sondaj realizat de Media XPRIMM. Astfel, o majoritate covarsitoare, de 63 la suta dintre respondenti, prefera sa incheie un contract de asigurare prin intermediul unui agent, motivand ca o asigurare cere foarte multe explicatii si detalii, in functie de asigurarea care trebuie incheiata. Internetul este preferat de 29,6 la suta din potentialii cumparatori de polite de asigurare, mai ales in ceea ce priveste primul contact, obtinerea primelor informatii, informarea periodica a clientului, sondarea pietei, etc. In schimb, realizarea unei tranzactii de acest fel direct prin telefon ar convinge doar 7,4 la suta din potentialii clienti.