Orasul Iasi este strabatut de la nord la sud de DN 24 si de la vest la est de DN 28. Cele doua portiuni de drum de pe teritoriul municipiului sunt degradate si necesita investitii pentru refacere, evaluate de Primaria Iasi la peste 200 de miliarde de lei. Lucrarile de reabilitare au inceput in vara anului trecut, cu finantare de la fostul guvern, dar au fost oprite dupa alegerile generale. Guvernul Tariceanu a intrerupt finantarea lucrarilor, considerand ca Primaria Iasi este cea care trebuie sa suporte costurile refacerii infrastructurii rutiere din oras. (Mihai Popa)
27.000 de lei intrarea
Turistii care vin pe litoral cu autoturismul platesc, incepand cu 15 iunie, taxa de acces in statiunea Mamaia. Pentru autoturismele inregistrate in afara judetului Constanta se achita cate 27.000 lei la bariere ori de cate ori intra in statiune. Un abonament pe 24 de ore costa 36.500 de lei, iar pe o saptamana, 215.000 lei. Un abonament pe tot sezonul, 15 iunie-15 septembrie, costa 2.325.000 lei.
Primarul Radu Mazare nu-i iarta nici pe turistii care circula cu autobuzul. Desi Mamaia face parte din municipiul Constanta, turistii si constantenii deopotriva care vor folosi autobuzul pentru a intra in statiune vor plati dublu in acest sezon. RATC, regie subordonata Consiliului Local Municipal, a introdus in circulatie o linie sezoniera, pe relatia Gara CFR Constanta-bdul Alexandru Lapusneanu-statiunea Mamaia, cu capat in zona Hotelului Caraiman. Valoarea unei calatorii este de 25.000 lei. (Feri Predescu)
Orasul Iasi este strabatut de la nord la sud de DN 24 si de la vest la est de DN 28. Cele doua portiuni de drum de pe teritoriul municipiului sunt degradate si necesita investitii pentru refacere, evaluate de Primaria Iasi la peste 200 de miliarde de lei. Lucrarile de reabilitare au inceput in vara anului trecut, cu finantare de la fo