Compania International Business Machines (IBM) a anuntat, saptamana trecuta, extinderea ofertelor si programelor express destinate intreprinderilor mijlocii si disponibile in toata Europa.
Noile oferte ale companiei pentru acest segment, in numar de 10, includ noul IBM Express managed Serviced, solutii POS (point of sales) pentru distribuitorii cu amanuntul, un portofoliu extins IBM Product Lifecycle Management si noi servere express si statii de lucru cu o putere mare.
In plus, compania a anuntat ca partenerii sai de afaceri de top au dezvoltat 15 solutii "Built on IBM Express Portfolio", destinate sa ajute sectorul intreprinderilor mici si mijlocii (IMM). IBM a angajat o investitie de 300 de milioane de dolari in noile servicii, programe, consultanta si instruire pentru a ajuta partenerii de afaceri sa obtina o crestere a oportunitatilor de profit pe piata IMM.
"Sectorul intreprinderilor mijlocii este unul pe care IBM il priveste cu mare seriozitate. In Europa de Est, tranzitia catre o economie de piata a condus la o adevarata explozie a numarului de intreprinderi mici si mijlocii. Peste 50 la suta dintre firmele medii considera ca tehnologia informatiei va fi mult mai importanta pentru atingerea tintelor pe care si le-au fixat, anul viitor", a precizat Cécile Arnaud, Express Program Manager IMM pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) in cadrul IBM.
18.000 de noi clienti in noua luni
Pawel Sobczak, Manager of Software Channels pentru IMM si Telesales, raspunzand de Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEMA), in cadrul Software Group, a amintit faptul ca IBM a castigat, prin solutiile sale Express Software peste 18.000 de noi clienti in noua luni.
"Extrem de important pentru noi este rolul pe care il au partenerii nostri de afaceri, in dezvoltarea solutiilor pentru clientii nostri. Consi