Aglomeratia de nedescris, tineri avizi de informatie si guru ai publicitatii mondiale graviteaza catre Mecca, Palais des Festivals, o data cu startul celei de-a 52-a editii a Festivalului de Publicitate de la Cannes. Aglomeratia de nedescris, tineri avizi de informatie si guru ai publicitatii mondiale graviteaza catre Mecca, Palais des Festivals, o data cu startul celei de-a 52-a editii a Festivalului de Publicitate de la Cannes.
Sentimentul care te incearca o data ce faci primul pas in interiorul cladirii este acela de coplesire, te simti ca o furnica in mijlocul unei piramide. Vrei sa vezi cat mai multe, sa absorbi prin toti porii, daca s-ar putea, tot ceea ce inseamna comunicare de prima mana. Dupa intaiul soc, tremurul picioarelor iti trece si revii usor la normalitate. Este momentul sa inveti sa absorbi fiecare cuvant, cufundat in fotoliul rosu din Aula Debussy.
Prima conferinta, care a deschis seria de seminarii a fost initiata de catre FEDMA ( Federatia Europeana a Asociatilor de Marketing Direct) in colaborare cu Patou Nuytemans de la Ogilvy, a avut ca subiect "Noul consumator versus Noul marketer in Noua Europa".
INOVATIE. Asa cum se contura ideea inca de anul trecut, televiziunea nu mai este mediul potrivit pentru agentiile de comunicare, din simplu motiv ca publicul-tinta, cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani, prefera alte medii, cum ar fi Internetul, Ipod-urile, Messenger-ul, Blog-urile si controleaza mult mai bine canalele prin care publicitatea il poate influenta. Astfel, consumatorul este mai greu de convins, deoarece are la indemana noi instrumente aparute in urma fragmentarii spatiului media.
Un astfel de instrument este TiVo, un dispozitiv DVR (Digital Video Recorder), care ofera telespectatorului posibilitatea de a selecta si inregistra doar acele programe, emisiuni, seriale preferate aproape in timp real. Pe langa