O importanta delegatie a conducerii grupului Salvatore Ferragamo, condusa de Beatrice Zanchi, area manager Central Europe, a vizitat pentru doua zile Bucurestiul.
Aceasta a purtat discutii cu conducerea companiei CPP Management Consultants Ltd si cu reprezentanti ai investitorului proiectului Luxury Department Store, hiper-magazinul de lux ce urmeaza a fi construit in capitala. Scopul vizitei a fost o evaluare la fata locului a potentialului pietei locale si modalitatile prin care compania isi poate dezvolta afacerile si in Romania prin lansarea diviziei de moda si de accesorii a grupului, precum si a celei hoteliere.
APRECIERE. "S-a observat o dinamica pozitiva a pietei romanesti, aceasta avand un caracter diferit de Ungaria sau Polonia, tari unde piata de lux nu se bucura de o atentie si apreciere la fel de mare ca in Romania. Tara noastra este considerata de altfel o piata cu potential ridicat, clientela receptiva si pregatita sa cocheteze cu produsele rafinate de lux", ne-a declarat Madeleine Florescu, Consultant pentru CPP. Vizita Ferragamo la Bucuresti este prima dintr-o serie ce contine nume ca Givenchy, Valentino, Gucci Group si Yves Saint Laurent. Salvatore Ferragamo este una din putinele companii independente din lume, lider in domeniul accesoriilor de lux, ce controleaza direct fiecare divizie a grupului. Compania detine un numar de 400 de magazine in toata lumea, din care 200 sunt controlate direct, restul fiind in sistem de franciza. O importanta delegatie a conducerii grupului Salvatore Ferragamo, condusa de Beatrice Zanchi, area manager Central Europe, a vizitat pentru doua zile Bucurestiul.
Aceasta a purtat discutii cu conducerea companiei CPP Management Consultants Ltd si cu reprezentanti ai investitorului proiectului Luxury Department Store, hiper-magazinul de lux ce urmeaza a fi construit in capitala. Scopul vizitei a fost o evalu