Evolutia si tendintele pietei de publicitate din Romania, dar si diferentele dintre publicitate si relatii publice au fost dezbatute in cadrul unui seminar organizat de Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta. Au participat firme interesate din domeniu, care au gasit raspunsuri la intrebari despre acest domeniu si au aflat ultimele noutati ale publicitatii romanesti. Ion Danut Juganaru, vicepresedintele Camerei de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura, a remarcat ca agentii economici au posibilitatea sa invete cum sa-si promoveze produsele sau serviciile, in scopul cresterii ratei de profit. Specialistii din domeniu spun ca agentii economici au cel putin trei modalitati de promovare a produselor: publicitatea, relatiile publice si organizarea unor evenimente speciale. Gabriel Ferugean, secretarul general al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice, spune ca publicitatea presupune un control total al spatiului platit, in timp ce, in cazul relatiilor publice, informatia furnizata poate fi publicata in intregime, partial sau deloc, iar cel care o emite nu mai are nici un control asupra ei. "Materialele publicitare au o viata lunga, iar cele create de relatiile publice sunt efemere", a precizat seful ARPRP. Evolutia si tendintele pietei de publicitate din Romania, dar si diferentele dintre publicitate si relatii publice au fost dezbatute in cadrul unui seminar organizat de Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta. Au participat firme interesate din domeniu, care au gasit raspunsuri la intrebari despre acest domeniu si au aflat ultimele noutati ale publicitatii romanesti. Ion Danut Juganaru, vicepresedintele Camerei de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura, a remarcat ca agentii economici au posibilitatea sa invete cum sa-si promoveze produsele sau serviciile, in scopul cresterii ratei de profit. Sp