Un cititor a venit zilele trecute la ziar pentru a se plange in legatura cu ceea ce a numit „lipsa de profesionalism" si „atitudinea monopolista" a societatii de cablu la care este abonat (RCS). Desi, spune el, isi plateste cu regularitate abonamentul (de obicei, cu mai multe luni inainte), a fost debransat pentru ca nu a platit pentru luna in curs.
Disciplinat, cetatenul a platit ceea ce trebuia platit, dar a trebuit sa astepte patru zile pentru a fi rebransat, desi in mod normal, conform contractului, operatiunea trebuia desfasurata imediat dupa efectuarea platii. Nu este singurul care a patit-o.
Clientii serviciilor de cablu au nemultumiri foarte mari in relatia lor cu firmele de cablu: clauze contractuale abuzive, calitatea semnalului, continutul si modificarea frecventa a grilei de programe.
Firmele de cablu ii trateaza cu aroganta pe clienti
Intr-un bloc din zona Tei a Capitalei cetatenii strang semnaturi pentru a se adresa diverselor institutii ale statului, inclusiv Justitiei, fiind nemultumiti de calitatea serviciilor firmei de cablu RCS. Ei spun ca unele posturi se vad prost, semnalul de cablu cade cand lumea ti-e mai draga, iar la sesizarile privind defectiunile, cei de la RCS vin foarte tarziu.
Aceiasi cetateni sunt nedumeriti ca in mai au platit 165.000 lei abonamentul la cablu, iar in iunie 211.000 lei. „Trebuie sa strangem TVA-ul conform legii" spun cablistii. Dar cresterea abonamentului nu are nici o legatura cu TVA-ul. „Cresterea pretului la utilitati, chirii mari pentru stalpi, canalele difuzate cer din ce in ce mai multi bani" se justifica operatorii de cablu.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor e de partea cablistilor, nu a cetatenilor
Am intalnit cetateni nemultumiti la cozile de la casieriile RCS. Ei se plangeau de faptul ca sunt prea putine casiere,