De patru zile, doua nave romanesti sunt retinute in portul sarbesc Novisad. Impingatorul Bondar 95 si Filiasi 13 au facut duminica revizia la intrarea in Serbia, iar vamesii au cercetat incarcatura.
CONTRABANDA. De atunci, cele doua echipaje asteapta rezultatul analizelor unor reziduuri care au starnit suspiciunea autoritatilor din Novisad. Comandantul de pe Bondar 95, Nicolae Iordachescu, ne-a declarat ca este anormal ce se intampla. "Noi avem compartimente speciale in care sunt depozitate reziduurile de la combustibil si de la ce se mai scurge de la motoare. Vamesii au impresia ca vrem sa facem contrabanda cu motorina, dar nici acum nu au rezultatele la analize, iar noi stam aici, iar companiile noastre pierd bani", ne-a spus seful echipajului. El ni s-a plans ca in tinutul din Voivodina nu se respecta legile internationale si nici un drept al marinarilor. Pana la inchiderea editiei, comandantii celor doua nave nu au primit permisiunea sa paraseasca portul sarbesc, iar singurul motiv este legat de reziduurile care au ridicat semne de intrebare. Am incercat la randul nostru sa luam legatura cu angajatii Ambasadei Serbiei de la Bucuresti, dar nu a raspuns nimeni la telefon. De patru zile, doua nave romanesti sunt retinute in portul sarbesc Novisad. Impingatorul Bondar 95 si Filiasi 13 au facut duminica revizia la intrarea in Serbia, iar vamesii au cercetat incarcatura.
CONTRABANDA. De atunci, cele doua echipaje asteapta rezultatul analizelor unor reziduuri care au starnit suspiciunea autoritatilor din Novisad. Comandantul de pe Bondar 95, Nicolae Iordachescu, ne-a declarat ca este anormal ce se intampla. "Noi avem compartimente speciale in care sunt depozitate reziduurile de la combustibil si de la ce se mai scurge de la motoare. Vamesii au impresia ca vrem sa facem contrabanda cu motorina, dar nici acum nu au rezultatele la analize, iar noi stam aici, ia