- Diverse - nr. 129 / 4 Iulie, 2005 Nu dorim sa facem nimanui procese de intentii. Cu totii suntem supusi erorii umane si fiecaruia i s-a intamplat macar o data sa greseasca la numararea banilor. Evident, cele mai expuse la asemenea "accidente" sunt casieritele de la magazine, care, acum au la indemana calculatoare ce le ajuta mult in operativitate, cat si in precizie. Cu toate acestea, erorile n-au disparut, iar cand ele se repeta mai des, intr-o anumita zona a comertului, trebuie sa ne dea de gandit. La METRO Targu-Mures este afluenta mare de cumparatori. Oamenii vin sa-si faca aici cumparaturi pentru ca, spun ei, e mai ieftin, sau cel putin asa li se pare. Din motive obiective sau subiective, uneori la casierie e coada mare. Poate acesta ar fi motivul pentru care fetele mai si gresesc, marcand acelasi produs de doua ori. Faptul acesta este greu de verificat de catre cumparator, la fata locului, presat de catre cel care vine din urma, motiv pentru care el descopera paguba abia acasa, daca este dispus sa verifice amanuntit pe ce si-a cheltuit banii. Cand sunt in joc sume mai mici, de cateva mii de lei, se mai trece cu vederea, dar cand este vorba de sute de mii de lei, evident cumparatorul se simte nu numai pagubit, ci chiar inselat. Ziarul nostru a primit mai multe sesizari pe aceasta tema, tocmai de la METRO, care, fiind greu de probat, nu le-am luat in considerare. Atunci cand nu-l crezi pe cel pagubit, se vede ca trebuie sa ti se intample tie, pentru a fi convins ca asemenea lucruri sunt posibile. Concret, in factura fiscala nr. 71142266 din 29 iunie, ora 19,30, printre cele 34 de articole cumparate, in valoare de 3.079.900 lei, un bax de 6 l de ulei, in valoare de 213.486 lei, a fost marcat de doua ori. Intentie sau eroare? Nu stim. Cert este, cumparatorul a fost pagubit de aceasta suma care in bugetul sau conteaza. Pentru evitarea unor asemenea situat