- Diverse - nr. 129 / 4 Iulie, 2005 Curtea de Apel Bucuresti a "solutionat" recursul inaintat de Administratia Cailor Ferate Romane, anuland, cu data de 30 iunie, valabilitatea grevei generale a mecanicilor de locomotiva si a celorlalti lucratori din depouri. Dupa 23 de zile de protest, perioada in care s-a asigurat numai o treime din activitatea pe calea ferata, "efortul" sindicalistilor si al lucratorilor din tractiune s-a soldat cu un fiasco. Practic, ei n-au primit nici majorarea salariala solicitata, nici cele 20 de tichete de masa lunar si, se pare, nici masurile promise in planul imbunatatirii conditiilor de munca. Dupa opinia ministrului de resort, a venit "ora bilantului", adica a intrebarii: "cine va suporta pierderile inregistrate in aceasta perioada" in suma de circa 500 de miliarde de lei? Ministerul Transporturilor va intenta proces penal pentru recuperarea acestor pierderi, pentru producerea carora sunt considerati vinovati liderii sindicali. Apoi, la proxima data de salarizare, conform afirmatiilor ministrului, nu se vor plati decat orele efectiv lucrate si nimic mai mult. Deci, se pare ca lucrurile la CFR nu se vor linisti o data cu reluarea normala a activitatii. M. BARDASANU - Diverse - nr. 129 / 4 Iulie, 2005 Curtea de Apel Bucuresti a "solutionat" recursul inaintat de Administratia Cailor Ferate Romane, anuland, cu data de 30 iunie, valabilitatea grevei generale a mecanicilor de locomotiva si a celorlalti lucratori din depouri. Dupa 23 de zile de protest, perioada in care s-a asigurat numai o treime din activitatea pe calea ferata, "efortul" sindicalistilor si al lucratorilor din tractiune s-a soldat cu un fiasco. Practic, ei n-au primit nici majorarea salariala solicitata, nici cele 20 de tichete de masa lunar si, se pare, nici masurile promise in planul imbunatatirii conditiilor de munca. Dupa opinia ministrului de resort, a venit "ora b