Numarul nesperat de mare de comenzi din Hexagon pentru modelul Dacia Logan face ca primele masini sa fie livrate abia peste patru luni. Comparat acum cu Ford T, Logan face furori mai ales printre muncitori si pensionari. Noul model de Dacie a fost primadona saptamina aceasta in presa franceza.
La doar trei saptamini de la lansarea sa pe piata franceza, sint 6.000 de cereri pentru modelul Logan, ceea ce face ca durata de asteptare pentru a intra in posesia masinii romanesti sa fie la fel ca si cea pentru un Ferrari, noteaza publicatia elvetiana „Le Temps”.
Jurnalistii elvetieni, care compara Renault-ul mioritic cu „Fordul T al secolului XXI” spun ca, lansat pe piata la un pret de 7.500 de euro fara nici o campanie pulicitara, „Logan a avut parte de un succes care-i face sa stringa din dinti pe comisionari si pe vinzatori, pentru ca marjele lor de profit obtinute din vinzarea unei masini sint derizorii”.
Comenzile francezilor pentru Logan au depasit asteptarile celor de la Renault. Constructorul francez se astepta sa vinda, pina la sfirsitul anului, 5.000 de masini in Franta, obiectiv depasit cu 20% dupa numai trei saptamini. Cererea atit de mare face ca primele masini sa ajunga in posesia proprietarilor abia peste patru luni.
Pe de alta parte, potrivit cotidianului „Le Parisien” acest termen a fost avansat de Renault pentru ca doritorii unui Logan sa renunte la el, atunci cind aud de aceasta intirziere, si sa-si cumpere un Clio, care poate fi cumparat imediat. Motivul e simplu: Clio, perceput ca un concurent pentru Logan, are un pret mai mare.
Un milion de Logan in cinci ani
Cotidianul francez „Liberation” nota, acum citeva zile, ca in Franta cei mai multi doritori de Logan sint muncitorii (zona din care au venit 50% din totalul comenzilor) si pensionarii, ale caror comenzi au reprezentat 30% din t