Prezentand modelul C2 Citroën Sport in premiera mondiala la Geneva in anul 2003, Citroën a ilustrat clar vointa sa de a-si duce mai departe angajamentul sportiv.
De altfel, dupa mai multi ani de activitate crescanda si dupa o actualitate sportiva deosebit de bogata si fructuoasa, Citroën a hotarat sa asocieze dinamismul impregnat de departamentul sau Concept Cars si cunostintele Citroën Sport pentru a-si exprima viziunea futurista a sportului automobilistic prin acest concept car botezat C2 Citroën Sport.
Ca urmare a numeroaselor succese reportate anterior cu modelul Xsara Kit Car si apoi cu Xsara T4 precum si in zilele noastre cu Xsara WRC, anul 2003 marcheaza pentru prima data in istoria Citroën un angajament complet in Campionatul mondial de raliuri (WRC). O campanie mondiala care nu putea incepe sub auspicii mai bune pentru Marca, care inca de la inceput a castigat cu modelele sale Xsara WRC trei locuri intai in Raliul de la Monte Carlo.
Un triplu istoric care a fost obtinut de echipajele Sébastien Loeb/ Daniel Elena, Colin McRae/Derek Ringer si Carlos Sainz/Marc Marti.
Deja in anul 2002 Citroën s-a remarcat in numeroase campionate internationale si nationale. Succesul din Campionatul mondial Junior WRC se datoreaza nu numai spaniolului Dani Sola pe modelul Saxo Super 1600, dar si locurilor de onoare obtinute de italianul Andrea Dallavilla si de finlandezul Janne Tuohino care au permis Marcii Citroën sa monopolizeze podiumul final al acestei discipline.
Lauri tot pentru Citroën au fost adusi si la Campionatul Spaniei de Raliuri Piloti si Constructori de catre Jesús Puras si modelul sau Xsara WRC, si in ralicross, unde Kenneth Hansen a obtinut cel de-al zecelea titlu de Campion al Europei la volanul modelului sau Xsara.
Campionatele nationale au adus si ele in anul 2002 stralucirea culorilor echipajelor de pe Citroën Saxo Super