Un film care contine imagini ale probelor efectuate in desert cu un Audi Q7 camuflat, proiectantii explicand in cuvinte si imagini modul de stilizare a viitorului SUV Audi, fotografii si videoclipuri ale modelului Q7 cu posibilitate de descarcare, informatii exclusive despre tehnologia aplicata, sau un concurs atractiv.
Chiar daca premiera pentru Audi Q7 nu va avea loc inainte de Salonul Auto de la Frankfurt, in septembrie, lumea virtuala a portalului on-line "Q7 Globe" ofera deja imagini si perspective legate de noul model Audi inca din luna martie.
Peste 110.000 de potentiali clienti din intreaga lume s-au inscris deja pe microsite, la www.audi.com/q7globe, iar site-ul a fost accesat deja de aproape jumatate de milion de vizitatori.
"Raspunsul la Q7 Globe a fost uluitor. Si aceasta chiar in conditiile in care promovarea pe scara larga a modelului Q7 nici macar nu a inceput. Faptul ca peste 110.000 de persoane si-au introdus datele personale demonstreaza gradul imens de interes pentru Audi Q7.
Pentru noi, acestia sunt clienti potentiali cu interes crescut pentru achizitionarea vehiculului“, spune Hans-Christian Schwingen, seful Departamentului Comunicare Marketing al AUDI AG.
Audi Q7 Globe a fost initiat, in comun, de Departamentele Audi Comunicare PR si Audi Marketing. André Lutz, responsabil cu managementul clientilor potentiali, explica: “Q7 Globe nu este o simpla pagina web, ci o componenta-cheie intr-un program de generare si de asistenta pentru clienti potentiali la nivel international, ca si pentru campania extinsa de lansare, prin care se prezinta noul SUV.
Acesta este cel mai mare proiect de marketing multicanal al Audi pentru lansarea unui nou model.
Si Lutz continua: “Modelul Q7 va fi primul vehicul Audi din segmentul SUV. Ceea ce inseamna ca aceasta masina nu are predecesor