In conditiile in care numarul beneficiarilor nu mai poate creste foarte mult, companiile se orienteaza pe cresterea calitatii serviciilor, sau pe oferirea unor beneficii suplimentare pentru salariati.
Asa au aparut initial tichetele cadou, care au o valoare de emisie de 40 de milioane de euro anual. Varful cererii este sfarsitul anului, cea mai mare parte a tichetelor fiind distribuite inainte de Craciun, insa nici sarbatorile de Pasti sau zilele de 8 Martie si 1 Iunie nu trebuie ne-glijate.
Pentru Hungastro, companie cu sediul in Sfantu Gheorghe, perioada Pastelui catolic a reprezentat un "demivarf de cerere".
Oferta de tichete cadou a companiilor emitente a fost urmata de investitii realizate pentru a usura activitatea departamentelor de resurse umane din cadrul companiilor partenere. De exemplu, Sodexho Pass ofera tichetele de masa in plicuri nominale sigilate, iar Accor Services a ales varianta carnetelelor individuale nominale. Alaturi de acestea, majoritatea companiilor au lansat deja cupoane de discount adresate beneficiarilor directi, in baza carora acestia pot beneficia de reduceri la anumite produse.
"Recent am lansat comanda online pentru clientii nostri, precum si un spatiu dedicat lor, pe site-ul nostru. Accesul clientilor pentru ambele extraservicii se face prin intermediul unei parole securizate", mai spune Adina Popa.
Daca la nivel de tichete de masa compania Accor Services nu a inregistrat o crestere mare a numarului de solicitari, programele bazate pe tichetele cadou au crescut cu peste 80%. "Ne-am concentrat pe servicii noi pentru a intari beneficiile produselor existente. Pen-tru acest an estimam o crestere de 5% a volumului total de emisie (n. red. - valoarea tichetelor de masa vandute), insa programele de tip "incentive", bazate pe tichetele cadou, au inregistrat cresteri peste aste