A vrut sa fie pilot de vanatoare, insa a ajuns sa implementeze proiecte de afaceri pentru banci in tari din intreaga lume.
Cu toate acestea, a zburat in intreaga lume pana cand a simtit nevoia sa "ramana la sol". In Romania, Haris Hanif, 43 de ani, a venit sa conceapa si sa dezvolte divizia locala de consumer banking a celui mai mare grup olandez, ABN Amro.
Dupa un an de la venirea in Romania, Hanif vorbeste despre o noua strategie de dezvoltare, mai agresiva, intrucat lucrurile au mers mai bine decat se astepta. Nu planuieste insa sa ramana aici mai mult de trei-patru ani, timp in care divizia de consumer banking a ABN va fi consolidata.
"Nu m-am gandit inca ce o sa fac dupa asta, insa nu cred sa raman in Romania mai mult de trei-patru ani. Mie imi place sa initiez proiecte, iar dupa ce ajung la maturitate, caut o alta provocare. Nu ma intereseaza neaparat luxul oferit de locul in care voi ajunge, ci mai ales oportunitatile", spune Haris Hanif.
Astfel a ajuns si in Romania, la inceputul lui aprilie 2004, dupa ce fusese contactat de ABN Amro in decembrie 2003. "Pe atunci lucram pentru Citibank in Cehia, insa proiectul celor de la ABN mi s-a parut foarte interesant si am venit imediat. Practic, pe 29 martie eram in Cehia, iar pe 1 aprilie la Bucuresti. Nu am avut nici o zi de concediu. Desi nu fusesem niciodata in Romania, lucrasem cu oameni de afaceri romani si mi s-a parut o oportunitate", povesteste Hanif.
In Cehia a ajuns dupa ce a simtit ca, poate in mod ciudat, zburase destul si avea nevoie de o viata mai linistita.
"Inainte imi petreceam 80% din timp, respectiv 22 de zile pe luna, calatorind prin lume si lansand afaceri. Eram foarte obosit si simteam nevoia sa ma stabilizez undeva. Astfel am ajuns sa lucrez in Cehia".
Dupa venirea in Romania prima problema care a aparut in legat