Concertele de la Muzeul national "George Enescu", altfel numit de bucuresteni si Palatul Cantacuzino sau, mai familiar, "Casa Enescu", sunt un semn de elita spirituala a vietii noastre muzicale. Concertele de la Muzeul national "George Enescu", altfel numit de bucuresteni si Palatul Cantacuzino sau, mai familiar, "Casa Enescu", sunt un semn de elita spirituala a vietii noastre muzicale. Printre ultimele programe ale actualei stagiuni, recitalul dedicat creatiei enesciene de catre pianista Luiza Borac se situeaza la cotele evenimentului de exceptie. Prin prezentarea celor doua sonate pentru pian, muziciana probeaza din nou valoarea unui talent interpretativ de mare valoare, care ne-a facut sa-i pastram in memorie si aparitiile anterioare. O cariera internationala care a adus artistei laurii recunoasterilor internationale ( peste 25 de premii, printre care Concursul "George Enescu" in 1991, Concursul "Gina Bachuer" de la Salt Lake City SUA, in 1998, "Mozarteum" de la Salzburg, "Vioti" de la Valesia, Premiul Criticii muzicale din Romania, Premiul "Oslo" la Concursul "Grieg" din Norvegia, 2002) se completeaza cu prezente concertistice la Steinway Hall si Carnegie Hall (New York), Milano, Londra, Amsterdam, Viena, Schleswig-Holstein etc. Impresionanta demonstratie de stapanire a capodoperelor enesciene (Sonatele nr. 1 si nr.3, Nocturna), recitalul pianistei dezvaluie o patrundere personala si totodata fidela spiritului maestrului, o comunicare ideatica printr-o pianistica de elevata inspiratie, autoritar elaborata stilistic si expresiv. Momentul a fost intregit de prezentarea celor doua CD realizate la casa de discuri AVIE, cuprinzand integrala Suitelor pentru pian de Enescu si opusuri romantice de Schubert -Liszt, autentice documente sonore oglindind arta interpretativa a Luizei Borac. in suita concertelor, relationand intr-un program armonios alcatuit din creatii de Sc