Diverta a lansat, la inceputul lunii iulie, un serviciu nou: telemarketing (vanzare prin telefon). Serviciul se adreseaza in principal companiilor mici si mijlocii, pentru care a cumpara prin telefon este cea mai comoda varianta de asigurare a consumabilelor necesare functionarii unui birou (articole de birotica si papetarie, IT&C etc.).
Spre deosebire de un furnizor clasic de servicii, vanzarea prin telefon economiseste timpul clientilor si, mai mult decat atat, le asigura acestora consultanta specializata pentru produsele care corespund cel mai bine necesitatilor individuale de consum. In plus, prin noul serviciu oferit de Diverta, solicitarile se pot face si prin e-mail sau fax.
Produsele sunt livrate in cel mai scurt timp acasa, la birou sau la o alta adresa indicata (fara taxe de transport peste un anumit plafon). Pentru clientii noului serviciu - persoane fizice sau juridice - operatorii Diverta vor oferi telefonic toate detaliile legate de produsele disponibile. Aceste informatii pot fi obtinute si din catalogul Diverta Telemarketing, distribuit clientilor prin posta. Accesul la acest seviciu se poate face simplu, printr-un apel gratuit la numarul de telefon 080 088 8080 (TelVerde) in fiecare zi a saptamanii, de luni pana vineri, intre orele 09.00 si 17.00.
"Prin serviciul de vanzare prin telefon, Diverta isi propune sa acopere un canal de vanzare al produselor de IT&C si papetarie putin dezvoltat in Romania, astfel incat fiecare client, indiferent de dimensiunea afacerii, sa poata alege sistemul de cumparare care i se potriveste. Investitia initiala pentru acest nou serviciu a fost de peste 100.000 de euro. Vanzarea prin telefon va aduce companiei 20.000 de clienti fideli pana la finalul acestui an", spune Sebi Vasilescu, coordonatorul Diviziei Retail din cadrul RTC Holding.
In cadrul proiectului "Telemarketing Diverta", centrul dezvo