- Social - nr. 133 / 8 Iulie, 2005 Dupa cum ne-a comunicat Eva Csög, coordonator PR MOL Romania, campania de binefacere MOL s-a incheiat. Un bilant al acesteia indica ca, in mai putin de doua luni, clientii MOL au strans peste 848 de milioane de lei. Banii au fost stransi prin cumpararea unor tichete de solidaritate, in valoare de 10.000 lei, iar suma adunata va ajunge la sinistratii din judetul Timis prin intermediul Crucii Rosii Romane. La aceasta donatie se adauga celei de peste doua miliarde de lei pe care, imediat dupa revarsarile de ape din luna mai, Grupul MOL a facut-o in folosul victimelor de la Foeni si Cruceni (judetul Timis) si Matrakeresztes (Ungaria). O statistica a campaniei de binefacere MOL arata ca locuitorii din Braila, Timisoara, Galati, Oradea, Petrosani si Lugoj au fost cei mai darnici cu semenii lor. Nu surprinzator, cele mai multe donatii au venit din partea unor persoane cu venituri relativ modeste, dar nici ceilalti nu au stat deoparte. Fie ca au donat o suma mai mare, fie ca au venit de mai multe ori, cumparand de fiecare data cate un tichet sau doua, toti acesti oameni au dovedit ca la noi omenia este mai mult decat o simpla vorba. FLORENTIN DEAC - Social - nr. 133 / 8 Iulie, 2005 Dupa cum ne-a comunicat Eva Csög, coordonator PR MOL Romania, campania de binefacere MOL s-a incheiat. Un bilant al acesteia indica ca, in mai putin de doua luni, clientii MOL au strans peste 848 de milioane de lei. Banii au fost stransi prin cumpararea unor tichete de solidaritate, in valoare de 10.000 lei, iar suma adunata va ajunge la sinistratii din judetul Timis prin intermediul Crucii Rosii Romane. La aceasta donatie se adauga celei de peste doua miliarde de lei pe care, imediat dupa revarsarile de ape din luna mai, Grupul MOL a facut-o in folosul victimelor de la Foeni si Cruceni (judetul Timis) si Matrakeresztes (Ungaria). O statistica a campaniei de b