800 de muncitori de la autostrada Brasov - Bors au intrat in somaj tehnic. Lucrarile la autostrada Brasov - Bors au fost sistate in urma cu o luna, muncitorii fiind trimisi acasa.
Firma Bechtel, cea care se ocupa de acest proiect, a oprit activitatea, deoarece nu-si mai permite sa finanteze lucrarile din fonduri proprii, pana acum cheltuind deja peste o suta de milioane de dolari. Motivul invocat de conducerea firmei il reprezinta neplata lucrarilor executate anul acesta de statul roman. Cei 800 de angajati au intrat in somaj tehnic pe o perioada nedeterminata.
In bugetul de stat pe 2005 s-au prevazut pentru autostrada Brasov - Bors doar 200 de milioane de dolari, dar acesti bani au fost deja consumati pentru plata restantelor la lucrarile efectuate anul trecut de Bechtel si pentru despagubirea celor expropriati. "Cred ca cei de la Bechtel nu vor renunta la constructia autostrazii. Costurile autostrazii sunt suportate de Guvern si sunt convins ca pana la urma se vor gasi bani. Trebuie tinut cont de faptul ca Bechtel are capacitatea sa contracteze credite de la banci din afara Romaniei, lucru pe care nu stiu cate alte firme romanesti il mai pot face", a declarat, Alexandru Dobre, membru al Araco.
800 de muncitori de la autostrada Brasov - Bors au intrat in somaj tehnic. Lucrarile la autostrada Brasov - Bors au fost sistate in urma cu o luna, muncitorii fiind trimisi acasa.
Firma Bechtel, cea care se ocupa de acest proiect, a oprit activitatea, deoarece nu-si mai permite sa finanteze lucrarile din fonduri proprii, pana acum cheltuind deja peste o suta de milioane de dolari. Motivul invocat de conducerea firmei il reprezinta neplata lucrarilor executate anul acesta de statul roman. Cei 800 de angajati au intrat in somaj tehnic pe o perioada nedeterminata.
In bugetul de stat pe 2005 s-au prevazut pentru autostrada Brasov - Bors doar 200