Anii '70: Prin galerii
1972 Trei galerii (Orizont, Apollo si partial Simeza) sunt cele mai pretuite. De artisti, de public, de critica. Expun aici membrii Uniunii artistilor plastici, persoane cu nume sau cu renume, cu opera convingatoare sau intinsa. Se poate intrevedea si un criteriu: lucrul de calitate, consolidat de timp. Alte doua (Amfora, Galateea) nu au nici unul. Sunt spatii de trecere pentru artisti de tot felul. In fine, improvizatiile si locurile care nu stiu sa se impuna: Ateneul tineretului si casa de cultura ?Frederic Schiller?, fiindca sunt indecise, holurile unor teatre sau al unor institutii diverse, din pricina ecletismului, a selectiei indoielnice si a inconsecventei. (Tudor Octavian, ?Informatia Bucurestiului?, 29 iulie)
Anii '80: Ce n-a vazut gara!
1982 Multe a vazut in centenara ei existenta gara aceasta in care vin si pleaca intruna trenuri cu nume grave de istorie - Traian si Decebal, Unirea, Dunarea si Transilvania, cu nume saltarete de opereta - Wiener Walzer, sau cu nume infiorate de suspansurile politiste ale Agathei Christie - Orient Expres. Multe a trait si multe s-au trait pe peroanele ei, in salile de asteptare, pe liniile ei, in aceasta centenara existenta a Garii bucurestene de Nord. Dar un singur lucru e absolut sigur ca nu l-a vazut si nu l-a avut pana in anul de gratie 1980: sefa de gara femeie. (Revista ?Femeia?, octombrie)
Anii '70: Prin galerii
1972 Trei galerii (Orizont, Apollo si partial Simeza) sunt cele mai pretuite. De artisti, de public, de critica. Expun aici membrii Uniunii artistilor plastici, persoane cu nume sau cu renume, cu opera convingatoare sau intinsa. Se poate intrevedea si un criteriu: lucrul de calitate, consolidat de timp. Alte doua (Amfora, Galateea) nu au nici unul. Sunt spatii de trecere pentru artisti de tot felul. In fine, improvizatiile si locurile