Compania sibiana Flaro SA, producator de articole de birotica, produse de mercerie, uz gospodaresc si componente pentru industria textila si electrotehnica, a incheiat trimestrul al II-lea al anului curent cu o cifra de afaceri cu 73% mai mare decat cea aferenta trimestrului similar al anului trecut.
Pentru 2005, conducerea companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 50% fata de 2004 cand aceasta cifra a fost de aproximativ 4,5 milioane de euro.
"Cresterea este datorata largirii colaborarii in cadrul diferitelor domenii de activitate ale firmei si, de asemenea, datorita impactului pe care produsele noi le au in cadrul cifrei de afaceri a firmei. Anul trecut, investitiile derulate de Flaro au fost de circa 7% din totalul cifrei de afaceri a firmei si au constat in cumpararea de echipament tehnologic, amenajari, modernizari hale de productie. Investitiile previzionate pentru acest an la nivel de firma sunt de aproximativ 10% din cifra de afaceri estimata, domeniului birotica fiindu-i afectat un procent de 50% din valoarea totala a investitiilor", a declarat pentru ZF Transilvania Cristian Barbuc, director comercial al companiei Flaro SA.
Flaro este furnizor pentru firme romanesti si internationale cum ar fi Kuhnke Production Romania, Vimar SpA (Italia), Saacke GmbH (Germania), Siemens AG, Harting Electric GmbH&Co. KG (Germania) si altele.
Ponderea domeniului birotica in cifra de afaceri totala a Flaro SA este de circa 15%, strategia firmei fiind de a creste aceasta pondere in viitor prin largirea gamei si sortimentelor de produse.
Compania a fost infiintata in 1922 sub numele de Gratioza Mill, profilata fiind pe prelucrarea manuala a hartiei in diferite rechizite. Situatia economica a firmei din timpul crizei economice din anii 1920-1933 a determinat actionarii sa largeasca sortimentul cu alte produs