Inspirata miscarea brandului “Dero” de a se asocia cu serialul “Numai iubirea” de pe Acasa TV. Succesul de audienta al telenovelei autohtone se vede si in numarul de GRP-uri (Gross Rating Points) al celor 1.039 de spoturi Dero difuzate in primele sase luni ale acestui an – 2.255 (anul trecut, in aceeasi perioada, Acasa a difuzat doar 154 de spoturi Dero!).
Brandul, cu mai multe variante de produs, s-a impus pe primul loc in topul celor mai promovati detergenti in perioada ianuarie-iunie 2005.
Campania pentru Dero Surf, detergentul care “scoate cele mai frecvente 99 de pete”, nu a lasat concurenta indiferenta, astfel ca in noile spoturi Bonux, tanti Maria (Magda Catone) sustine sus si tare ca detergentul ba e “un aspirator de pete”, ba scoate “o tona de pete”.
Daca in materie de spoturi difuzate, cele doua marci erau anul trecut pe pozitii vecine (Dero – 1.648, Bonux Perlan -1.365), anul acesta, datorita si asocierii Dero – “Numai iubirea”, marca Unilever s-a detasat cu peste 1.300 de spoturi in fata competitorului de la Procter&Gamble.
Acasa TV a fost, in prima jumatate a acestui an, “televiziunea detergentilor”: aproape 20% din reclame au fost difuzate de acest canal (doar postul public a depasit recordul Acasa TV, firesc, daca ne gandim la acoperirea TVR 1).
Performanta Acasa TV in materie de detergenti este remarcabila, postul inregistrand o dublare a numarului de spoturi fata de aceeasi perioada a anului trecut. In prima jumatate din 2004, principalele posturi private – Pro TV, Antena1 si Acasa TV au difuzat fiecare intre 1.200 si 1.500 de reclame la detergenti.
Detasarea Acasa TV la capitolul detergenti in acest an consacra afinitatea canalului catre un public preponderent feminin.
Principalele statii generaliste, Pro TV si Antena 1 s-au apropiat fata de anul trecut atat ca numar de spot