Iata si cateva observatii rezultate din vizitarea magazinelor. Ar fi necesar ca organele de resort ale Ministerului Industriei Usoare sa ia masurile cuvenite ca toate fabricile care furnizeaza uniforme scolare sa respecte cu strictete termenele contractuale. Restante au la momentul de fata intreprinderile ?Proletarul rosu?, din Barlad, ?Mondiala?, din Satu-Mare, Fabrica de confectii Craiova si ?Textila?, din Miercurea Ciuc. (?Scanteia?, 28 august)
Anii '70
Amza Pellea despre Nea Marin
1972Am jucat si continuu sa dau viata - pe scena sau pe platoul de filmare - multor personaje nascute de scriitori si cu fiecare destin uman caruia ii imprumut fiinta mea ma simt imbogatit sufleteste. Dar de mult mi-am dorit - fara a nutri ambitii de dramaturg - sa am un personaj al meu, cu existenta neconstransa de replica scrisa, un personaj pe care sa-l pot crea in tot atatea variante cate intalniri cu publicul. Din aceasta dorinta, transformata in perpetua cautare, s-a nascut eroul meu fara piesa, olteanul mucalit de prin Bailestii mei de bastina. Si mi-e drag - in primul rand - nu pentru ca-mi aduce aplauze, ci mai cu seama pentru ca am senzatia ca e un tip pe cale sa intre in constiinta celui mai divers si mai larg public. (Amza Pellea, ?Informatia Bucurestiului?, 23 septembrie)
Un tramvai numit Craiova
1986Tramvaiul numarul 1 craiovean - un nou si modern tip realizat actualmente la ITB - porneste lin de la Oltcit, de la cunoscuta Intreprindere de automobile de mic litraj, de unde am urcat, si prinde repede viteza. Din bariera Caracalului intra in dreapta pe strada Lapusului, prilej ideal pentru calatorul asezat comod pe bancheta sa admire in voie, prin ferestrele transparente, unul dintre cele mai impresionante peisaje industriale si urbane ale tarii. (?Flacara?, 16 mai)
Iata si cateva observatii rezultate din