Multe firme cu profil alimentar apeleaza la o metoda simpla de a-si face reclama in magazinele de tip supermarket, oferind clientilor, gratuit, mici esantioane din marfa lor. Din loc in loc, dintre Multe firme cu profil alimentar apeleaza la o metoda simpla de a-si face reclama in magazinele de tip supermarket, oferind clientilor, gratuit, mici esantioane din marfa lor. Din loc in loc, dintre rafturi se investe cate o fetiscana, ea insasi apetisanta, care imbie cumparatorii cu un iaurtel, o bucatica de branzica, o bombonica fara zahar, un strop de pateu intins pe o farama de paine, un biscuit uns cu gem. Printre cei care gusta aceste bunatati din curiozitate sau de pofta, se numara si clientii fara bani, care se bucura cand primesc ceva gratuit. Unii isi aduc si copiii, care mai mereu au gura plina. Ii intalnesti de obicei la raioanele de mezeluri, branzeturi, biscuiti, dulciuri, sucuri sau fructe. Atunci cand se sparge o punga cu bomboane, ei sunt primii care curata standurile. Mai ciupesc un cozonac, mai deschid o cutie de inghetata si baga degetul, ca nu se vede. Stiu sa se fereasca de ochiul personalului din magazin sau de camerele video. "Unii vin de sase-sapte ori pe zi, ne spune o tanara care ofera clientilor salam. Noi ii recunoastem, dar nu putem sa-i refuzam. Nu cumpara nimic, vin doar ca sa manance de la promotii. Unii iau si din rafturi. Am vazut o fetita care a descoperit pe jos o banana zdrobita si a mancat-o. Mi-a fost tare mila!".