ING Bank Romania a ajuns, dupa un an de la lansarea serviciilor bancare pentru persoane fizice, la 100.000 de conturi, deschise prin reteaua de ING Office-uri, informeaza un comunicat al companiei.
"Succesul conceptului de Self’Bank a depasit asteptarile noastre in privinta numarului de clienti. Mai mult, statisticile arata ca peste o treime din tranzactiile efectuate de clienti au avut loc in afara orelor obisnuite de lucru, respectiv inainte de ora 9 si dupa ora 17, ceea ce demonstreaza ca initiativa noastra de a oferi un program prelungit de lucru a fost foarte bine primita", a declarat Misu Negritoiu, director general adjunct ING Bank.
El a adaugat ca banca intentioneaza sa mai deschida 100 de birouri pana la sfarsitul anului si sa diversifice gama de produse bancare oferite persoanelor fizice.
Serviciile bancare pentru populatie au fost lansate de ING in luna iulie a anului trecut prin unitatile Self’Bank, disponibile intre orele 7 si 23, sapte zile din sapte.
Potrivit comunicatului, saptamana trecuta au fost deschise patru noi birouri - doua la Braila si doua la Targu-Mures.
Self’Bank permite clientilor sa retraga si sa depuna numerar in moneda nationala si sa efectueze multiple operatiuni bancare, de la transferuri intre conturi si schimburi valutare pana la plati ale facturilor de utilitati - telefon, gaz sau electricitate. Desigur, la baza succesului bancii sta si dobanda de 8,5% acordata de ING pentru cont curent.
ING Bank Romania a ajuns, dupa un an de la lansarea serviciilor bancare pentru persoane fizice, la 100.000 de conturi, deschise prin reteaua de ING Office-uri, informeaza un comunicat al companiei.
"Succesul conceptului de Self’Bank a depasit asteptarile noastre in privinta numarului de clienti. Mai mult, statisticile arata ca peste o treime din tranzactiile efectuate de clienti au avut loc in afara orelor