"Vreau sa lucrez pe strategii corporative, planificare strategica, dezvoltare externa, aliante, tendinte de dezvoltare", spune Carmen Cucul, absolventa a Academiei de Stiinte Economice din Capitala. "Vreau sa lucrez pe strategii corporative, planificare strategica, dezvoltare externa, aliante, tendinte de dezvoltare", spune Carmen Cucul, absolventa a Academiei de Stiinte Economice din Capitala. Carmen este unul dintre cursantii "Scolii de Afaceri GSK", inaugurata, recent, la Brasov de Compania "GlaxoSmithKline". Editia din acest an se desfasoara in doua sesiuni de seminarii si cursuri practice. Prima sesiune a avut loc intre 4-15 iulie, iar a doua e programata intre 1-12 august, la fiecare fiind admisi 25 de participanti. Cursurile constau in prezentari interactive si exercitii practice sustinute de profesionisti apartinand echipei GSK. Domeniile in care sunt pregatiti cei 50 de participanti sunt: Marketing, Vanzari, Finante, Resurse Umane, Comunicare si Relatii Publice, Productie si Dezvoltare Organizationala. Participantii din acest an provin in cea mai mare parte de la universitati din Bucuresti (66%) si Cluj-Napoca (14%), dar si din alte orase, precum Brasov, Constanta, Iasi, Suceava si Oradea. Majoritatea studentilor admisi sunt absolventi ai facultatilor cu profil economic (50%), fiind urmati de cei de la facultatile de medicina si farmacie (20%) si cele cu profil sociologic (16%).