Panouri publicitare cu chipurile unor vedete de prim-rang sunt amplasate strategic in magazinele din tara sau pe marginea soselelor. Aceasta este o gaselnita a afaceristilor de a-si salta vanzarile chiar si la produsele de uz casnic.
Ce nu fac vedetele pentru un ban in plus! Zici sa iei o pauza, vorbesc despre noi, ziaristii, de la sectia Monden, dar iata ca nici pe strada sau prin magazine nu mai reusim sa scapam de figurile unor VIP-uri.
DEMODATI. De pilda, pe peretii Magazinului Titan troneaza doua panouri publicitare, de dimensiuni impresionante, cu vedeta Prima TV Iulia Fratila, dar si cu Cabral. Imbracati la patru ace, in tinute marca House of Art, si cu zambetul comercial la purtator. Cum pozele au fost executate in urma cu mai bine de trei ani, apar doua mari inconveniente: croiala hainelor e depasita, iar cei doi s-au maturizat vizibil din punct de vedere fizic. Deci s-ar cere o reactualizare a fotografiilor. Cat o priveste pe Nicoleta Luciu, senzuala vedeta tv a devenit deja o rasfatata a reclamelor. Dupa ce a devenit faimoasa, imprumutandu-si imaginea unui produs de slabit, iata ca o alta firma i-a batut la usa. Sloganul "Luciu vine de la sine" e format dintr-un amuzant joc de cuvinte legat de numele ei de familie.
JOC DE CUVINTE. Dupa cum lesne observam, vedeta sta lungita pe parchetul proaspat lustruit, ceea ce ii confera o stare de bine. Din punct de vedere gramatical exista insa o mare problema, caci corect se scrie "luciul". Dar, deh, lozincile nu au nevoie si de avizul Academiei Romane. Dupa mai bine de doua zile de munca, vedeta Pro TV, mai nou actrita de telenovele, si-a rotunjit substantial contul cu 10.000 de euro. "Exista panouri publicitare cu chipul ei pe marginea soselei din Constanta, dar si in magazinele de profil din Cluj. Bineinteles ca vanzarile la acest lac pentru parchet au crescut brusc. Dar si batoanele de slabit Re