- Social - nr. 146 / 27 Iulie, 2005 Ca raspuns la ingrijorarea mai multor abonati, care nu au primit facturile pentru plata telefonului, ca de obicei, la mijlocul lunii, Romtelecom a precizat ca intarzierea se datoreaza atat trecerii la leul greu, cat si editarii unui alt tip de factura. "Abonatii nostri nu vor avea cu nimic de suferit, intrucat termenul de plata va fi decalat in functie de intarzierea cu care au intrat in posesia facturilor, care se emit la Bucuresti. Pentru aceasta luna (iulie), facturile ajung la abonati printr-un distribuitor anume, dar de luna viitoare acest serviciu va reveni postei", au declarat surse din cadrul Romtelecom Mures. Am fost asigurati, de asemenea, ca tarifele nu vor fi, in nici caz, majorate si ca nu se vor aplica penalizari pentru intarzierea platii facturilor, asa incat abonatii nu trebuie sa isi faca griji in acest sens. (L.P.) - Social - nr. 146 / 27 Iulie, 2005 Ca raspuns la ingrijorarea mai multor abonati, care nu au primit facturile pentru plata telefonului, ca de obicei, la mijlocul lunii, Romtelecom a precizat ca intarzierea se datoreaza atat trecerii la leul greu, cat si editarii unui alt tip de factura. "Abonatii nostri nu vor avea cu nimic de suferit, intrucat termenul de plata va fi decalat in functie de intarzierea cu care au intrat in posesia facturilor, care se emit la Bucuresti. Pentru aceasta luna (iulie), facturile ajung la abonati printr-un distribuitor anume, dar de luna viitoare acest serviciu va reveni postei", au declarat surse din cadrul Romtelecom Mures. Am fost asigurati, de asemenea, ca tarifele nu vor fi, in nici caz, majorate si ca nu se vor aplica penalizari pentru intarzierea platii facturilor, asa incat abonatii nu trebuie sa isi faca griji in acest sens. (L.P.)