- Diverse - nr. 146 / 27 Iulie, 2005 Astazi, "Peninsula" 2005, megafestivalul verii la Targu-Mures, isi intra in drepturi. Timp de 5 zile, Targu-Muresul va fi in atentia iubitorilor de muzica, de film, de teatru, de sport, si nu numai. Ultimele noutati privind bugetul si managementul organizarii acestui eveniment ne-au fost prezentate de actionarul majoritar al SC Felsziget Management S.A, Gerendai Károly, directorul Festivalului "Peninsula", de Szepssy Szabolcs, reprezentantul Conferintei Tinerilor Maghiari, de Krisztián Zoltán, dar si de reprezentantii companiei CaroComp, firma ce va asigura comunicarea prin Internet in cadrul "Peninsulei". Cei mentionati au declarat ca bugetul festivalului este de circa 350 de mii de euro, din care 100 de mii de euro reprezinta contributia sponsorilor, in special a companiei Coca _ Cola, 50 de mii de euro sunt nerambursabili, obtinuti prin proiecte, iar din bilete se asteapta un beneficiu de 200 de mii de euro. Organizatorii au precizat ca bugetul ar fi mult mai mare daca adaugam si sprijinul acordat de autoritatile locale si diversele societati comerciale (produse si servicii), in acest caz vorbim de un buget de circa 500 de mii de euro. Gerendai Károly a precizat ca se asteapta la o participare numeroasa, in jur de 50 de mii de oameni, deoarece doar in aceste conditii se poate vorbi de o amortizare a investitiei. Anul trecut, Festivalul "Peninsula" a inregistrat o pierdere de 60 de mii de euro, insa pentru editia din acest an organizatorii au prognozat o pierdere mai mica, de doar 20 de mii de euro. Practic, fata de anul trecut, bugetul festivalului a crescut simtitor, de la 180 de mii de euro la 350 de mii de euro, iar acest fapt a condus la o infrastructura mai buna pentru "locuitorii" Peninsulei: 30 de dusuri, 100 de toalete, doua megascene, dar si evenimente mai bogate si variate. FLORENTIN DEAC - Diverse - nr. 146 / 27 Iu