Specialistii francezi in automobile au aratat ieri ca testul picat de Logan a fost facut in conditii suspecte. Astfel, ceea ce parea o stire-bomba nu face parte decat din razboiul pentru castigarea cotei de piata. Specialistii francezi in automobile au aratat ieri ca testul picat de Logan a fost facut in conditii suspecte. Astfel, ceea ce parea o "stire-bomba" nu face parte decat din razboiul pentru castigarea cotei de piata.
O "stire-bomba" a bulversat lumea auto: Dacia Logan, una dintre cele mai ieftine masini de clasa medie, s-a rasturnat la o viteza de 65 de kilometri pe ora in cadrul unui test de evitare a unui obstacol realizat de Automobil Clubul German (ADAC). Logan nu a trecut testul "elanului", operatiune care presupune evitarea unui obstacol aparut brusc in fata unui autovehicul.
Germanii au recomandat chiar soferilor sa ia in considerare achizitia, la un pret similar cu cel al Logan, a unui automobil second-hand, dar cu mai multe elemente de siguranta.
FACATURA. Ipoteza conform careia Dacia Logan este "lucrata" de asociatiile auto din Europa de Vest prinde contur cu fiecare zi si cu fiecare unitate vanduta. Francezii au comentat cu ardoare ceea ce s-a intamplat. "Acestia sunt niste oameni care vor sa distruga o cariera comerciala plina de promisiuni. Sunt curios daca acest test este reprezentativ pentru o situatie iminenta de accident pe sosea. Oricum, nu cred ca un conducator de Logan se aventureaza in raliuri pe strada", a spus unul dintre cei care au accesat site-ul www.leblogauto.com, mentionand faptul ca Logan este prima masina din lume cu un raport calitate/pret atat de avantajos. Acesta ar putea fi si motivul pentru care Logan pare sa fie discreditata, un alt francez care a accesat site-ul considerand ca nici alte masini nu ar fi trecut testul elanului, dar nu s-ar fi facut o asemenea valva.
ROTI DIFERITE. In urma anali