•Banii acordati de John Snow din Anglia pentru sanatatea familiei in Romania au fost cheltuiti dupa bunul plac al directorului filialei ARAS Iasi •Timp de sase ani, peste un miliard lei ar fi trebuit investiti in campanii de informare a populatiei, mai ales din mediul rural, privind bolile cu transmitere sexuala •Conducerea Filialei Fundatiei ARAS din Iasi a motivat ca autoturismul s-a defectat si reperzentantii acesteia nu s-au putut deplasa in comunele judetului •Grupurile care reprezinta tinta campaniilor desfasurate de ARAS sunt prostituatele, copii si tinerii care locuiesc pe strazi sau in orfelinate, populatia rroma si, de asemenea, persoanele din mediul rural
Timp de sase ani, conducerea Fundatia ARAS, filiala Iasi, a desfasurat un program privind sanatatea familiei in Romania, in valoare de aproximativ 1,2 miliarde lei, iar la finalul actiunii, directorul Fundatiei, Eugen Jilavu, nu a fost in stare sa prezinte care au fost rezultatele obtinute. Practic, banii au fost folositi doar pentru a tipari niste pliante, deplasari pe ici-colo, prezervative si multa vorbarie. Proiectul a fost initiat de conducerea Fundatiei ARAS Bucuresti in colaborare cu Organizatia John Snow din Anglia. Programul contine mai multe obiective ce trebuiau atinse prin campaniile de prevenire si combatere a virusului HIV, dar conducerea filialei iesene a preferat sa se adreseze numai unor categorii de persoane care erau usor de contactat, desi nu erau vizate in aceasta campanie. In loc sa se deplaseze in mediul rural, asa cum era prevazut in program, pentru a informa tinerii de riscurile pe care le reprezinta bolile cu transmitere sexuala, directorul Jilavu a considerat ca este mai usor sa se deplaseze prin discotecile din municipiu. "Nu am avut bani pentru a ne putea deplasa in mediul rural si de aceea nu am putut sa desfasuram campanii de informare. Masina de care ne