Banca Tiriac a introdus recent un nou serviciu prin care se urmareste fluidizarea circuitului clientilor in interiorul sucursalei si facilitarea accesului rapid al acestora la produsele si serviciile bancii.
Noul serviciu este un sistem automatic de management al cozilor de asteptare, prin care se asigura directionarea clientilor catre ghiseul cel mai putin aglomerat. Programul, de conceptie romaneasca, a fost implementat pentru inceput in sucursalele Bancii Tiriac din Bucuresti (Sucursala Municipiului Bucuresti - unitatea din 13 Septembrie), Constanta si Timisoara.
Solutia informatica permite reducerea la minim a timpului de asteptare al clientilor in sucursala, asigura servirea prompta a acestora in functie de ordinea sosirii, permitand monitorizarea in timp real si reprezinta totodata un instrument valoros de marketing pentru banca.
Sistemul de management al cozilor de asteptare functioneaza pe baza de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul si le extrage dintr-un dispozitiv pozitionat la intrarea in sucursala. Existenta unor panouri luminoase situate central si local - la fiecare ghiseu -, care afiseaza numerele de ordine, permit optimizarea fluxurilor de operatiuni cu clientii. Ca avantaje ale acestui nou serviciu banca mentioneaza descongestionarea spatiului si disparitia cozilor la ghisee si casierii, masurarea performantelor personalului in relatia cu clientul, crearea unui climat de informare aditionala a clientilor in zonele de asteptare precum si sporirea confidentialitatii tranzactiilor.
"Am ales acesta solutie manageriala deoarece consideram ca asigurarea directionarii organizate a clientilor in ceea ce priveste solutionarea rapida a solicitarilor lor, determina cresterea increderii, sigurantei si eficientei serviciilor pe care le ofera Banca Tiriac. Vom extinde acest program util si la nivelul altor unitati din Bucuresti s