Telefonul mobil este pe cale sa devina principalul ecran pe care se desfasoara campaniile de publicitate. Mari consumatori de timp de antena, precum Mc Donald's, Coca Cola, Heineken sau Johnson & Johnson pregatesc de pe acum promotii pe telefoane mobile. Tonuri de apel, concursuri, cadouri, jocuri sunt cateva dintre ideile folosite.
Fanii filmelor Batman sau Star Wars pot deja sa descarce un joc inspirat din film pe propriul lor telefon sau sa comande setari de ecran cu eroul favorit.
Promotiile gandite pentru telefoanele mobile incurajeaza utilizatorii sa trimita mesaje de tip SMS sau ofera tonuri de apel si muzica in schimbul transmiterii prin SMS a unor coduri inscriptionate pe pachetele de produse (cafea, ciocolata sau pasta de dinti).
Campaniile sunt uneori integrate cu publicitatea pe ecranele clasice intr-un sistem bine gandit care incurajeaza consumul si utilizarea telefoa-nelor de tip 3 G.
Astfel, noua campanie internationala lansata in iunie de LG Electronics propune imagini dinamice care arata tineri folosind telefonul mobil pentru a se juca, a vorbi, a asculta muzica, a trimite SMS-uri, a face plati si a naviga pe Internet.
Campania este difuzata in 1000 de sali de cinema din lumea intreaga si in reviste internationale de tip life style, reviste de moda, de sport, de muzica, de calatorii. De asemenea, echipa de promoteri participa la prezentari tehnice in centrele comerciale, folosind telefoanele LG in fel si chip.
Practic, mijloacele clasice de publicitate ? tv, presa ? sunt folosite pentru a promova un nou tip de instrument de comunicare ? telefonul mobil 3G ? care, la randul lui, devine un promotor al marcii. Jocurile interactive de pe site-ul LG pot fi descarcate pe telefoanele 3G, iar eroii de cinema devin personaje de jocuri.
In aceste conditii, poate telefonul mobil s