Ultex Tandarei, unul din principalii jucatori de pe piata uleiurilor de consum, isi schimba strategia si se reorienteaza catre piata interna, dupa ce aprecierea monedei nationale a scumpit materia prima si a facut exporturile neprofitabile.
Ca urmare, producatorul de ulei, care are afaceri de peste 50 milioane de euro anual, a decis sa investeasca un milion de euro anual pentru triplarea vanzarilor pe piata interna, de la 1,2-1,3 milioane de sticle/luna la 3,5 milioane de sticle/luna. Ultex Tandarei, unul din principalii jucatori de pe piata uleiurilor de consum, isi schimba strategia si se reorienteaza catre piata interna, dupa ce aprecierea monedei nationale a scumpit materia prima si a facut exporturile neprofitabile.
Ca urmare, producatorul de ulei, care are afaceri de peste 50 milioane de euro anual, a decis sa investeasca un milion de euro anual pentru triplarea vanzarilor pe piata interna, de la 1,2-1,3 milioane de sticle/luna la 3,5 milioane de sticle/luna.