Oricine, si mai ales persoanele active, tinere, isi doreste un obiect care sa atraga atentia, dar si performant tehnologic. Un accesoriu fiabil si in acelasi timp deosebit. Un obiect care sa spuna ceva despre cel care-l poseda, pe care sa fie mandru sa-l scoata din buzunar sau din poseta si, totodata, a carui folosire sa-l satisfaca. Obiectul trebuie sa aiba functii complete, dar si sa ia ochii si, mai ales, sa fie foarte recent. Cu cat mai nou si mai neobisnuit este un obiect, cu
Oricine, si mai ales persoanele active, tinere, isi doreste un obiect care sa atraga atentia, dar si performant tehnologic. Un accesoriu fiabil si in acelasi timp deosebit. Un obiect care sa spuna ceva despre cel care-l poseda, pe care sa fie mandru sa-l scoata din buzunar sau din poseta si, totodata, a carui folosire sa-l satisfaca.
Obiectul trebuie sa aiba functii complete, dar si sa ia ochii si, mai ales, sa fie foarte recent. Cu cat mai nou si mai neobisnuit este un obiect, cu atat e mai putin probabil ca cei din jur sa aiba acelasi lucru si iata indeplinit unul din celelalte deziderate ale oricarei persoane trendy, adica unicitatea, singularitatea. Se poate intampla si altfel, ca, printr-un asemenea accesoriu tehnologic modern, posesorii sa-si afirme cu forta apartenenta la un grup.
Iata de ce, in ultimul timp, unele dintre cele mai intreprinzatoare firme din domeniul tehnologic au pus accentul pe impletirea dintre inovatia tehnologica si moda. Evident, constructorii de telefoane mobile s-au aflat in primul val. Modurile de actiune au fost diverse. Siemens s-a asociat cu Escada si a conceput telefonul SL65, catalogat de cei care l-au lansat drept accesoriul ideal pentru flirt. Obiectul, dincolo de a fi utilitar in sine, este destinat sa atraga privirile, sa fie pretext de initiere a unui dialo