Inspectorii OPC Cluj au gasit mai multe nereguli ale activitatii Atlassib, pentru care au amendat firma cu 500 de lei si au mai aplicat un avertisment. Dintre toti transportatorii sanctionati, Atlassib este singurul care a facut plangere contraventionala si aduce acuze grave celor trei inspectori care au efectuat controlul.
Daca acuzele se dovedesc nefondate, societatea sibiana poate plati scump pentru calomnie si ultraj. Pana acum, nici o societate nu a avut castig de cauza impotriva OPC Cluj.
Inspectorii OPC Cluj au controlat, in 17 mai 2005, Agentia Cluj-Napoca a firmei Atlassib si autocarele din autogara de pe strada Giordano Bruno. Tema controlului a fost verificarea modului in care agentii economici respecta dispozitiile legale privind protectia consumatorilor la transportul cu autocarul.
Verificarile au scos la iveala la Atlassib doua tipuri de nereguli: neconformitati privind conditiile prescrise pentru clasificarea pe stele/categorii a autocarelor si abateri privind informarea consumatorilor.
Autocarul Atlassib a prezentat vopsea coscovita, parbrizul crapat pe lungime mare, lipsa scrumierelor din spatiile prevazute pentru fumatori si a insemnelor clasificarii acordate pe categorii autocarelor. "Prestatorii de servicii sunt obligati sa respecte conditiile prescrise sau declarate, precum si clauzele prevazute in contracte", au precizat reprezentantii Oficiului.
In documentele afisate in incinta Agentiei Atlassib din Cluj, tarifele practicate erau mentionate in valuta, fara a fi consemnata modalitatea de plata in lei. De exemplu: la cursul BNR in ziua platii.
"Consumatorii au dreptul de a fi informati in mod corect, complet si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor oferite de catre agentii eco