Fofilat intr-un noian de alte hotarari propuse a fi aprobate, ieri, de catre membrii Consiliului General al Capitalei, proiectul privind mandatarea primarului general Adriean Videanu pentru a negocia organizarea unui circuit automobilistic pe strazile Bucurestiului a nascut valuri ale suspiciunii menite a da migrene edilului-sef.
De altfel, desi, in incercarea sa de a cosmetiza si a prezenta intr-o lumina rozalie ideea cuprinsa in proiectul referitor la viitorul traseu automobilistic, a apelat la toate rezervele sale de sarm si diplomatie, Videanu nu a reusit sa risipeasca semnele de intrebare.
Dimpotriva, prin prestatia sa si prin prezentarea unor adevaruri partiale, primarul general s-a ingropat, mai adanc, in nisipurile miscatoare ale acestei afaceri cu implicatii mult mai dubioase, aparente pe care se chinuie sa le salveze gospodarul-sef al Capitalei.
Alarmat de amploarea scandalului iscat de aprobarea iminenta de catre consilierii municipali a proiectului privind infiintarea unui circuit auto ce se doreste ca, in viitor, sa gazduiasca si competitii de Formula 1, primarul general a organizat, ieri, o conferinta de presa menita a "clarifica" punctele cenusii ale proiectului cu pricina.
Mai mult, in dorinta de a pava acest viitor traseu auto numai cu fapte bune, Videanu a cazut in pacatul de a eluda partea incomoda a raspunsului sau, mai grav, de a dezinforma. Desigur, nimeni nu ataca intentia, foarte benefica, de a transforma Capitala in gazda pentru viitoare curse auto, cu atat mai mult de Formula 1.
Ceea ce ii reprosam edilului-sef este maniera, cel putin ciudata, prin care doreste sa implice renumele si blazonul Primariei Generale intr-o asociere cu o firma administrata de un adolescent.
Mai mult, efortul primarului Videanu de a scoate in evidenta numai "partea germana" a societatii care s-a