Logan a picat din nou un test de stabilitate. In cadrul unei incercari de evitare a obstacolelor, pneul masinii s-a desprins de janta, Loganul ramanand „pe trei roti”.
Testul a fost organizat de revista franceza „Auto Journal” si a presupus viraje bruste la viteze de 70 de km/h, respectiv 80 km/h.
Anvelopele s-au desprins doar la modelul echipat cu jante din aliaj, care s-au deformat. In cazul celor normale, din otel, Logan a trecut testul.
De remarcat ca, saptamana trecuta, modelul fabricat la Colibasi nu a putut trece „testul elanului” facut de specialisti ai ADAC (Automobil Club German). Incercarile ulterioare au dovedit ca nemtii nu au respectat metodologia probei.
Logan a picat din nou un test de stabilitate. In cadrul unei incercari de evitare a obstacolelor, pneul masinii s-a desprins de janta, Loganul ramanand „pe trei roti”.
Testul a fost organizat de revista franceza „Auto Journal” si a presupus viraje bruste la viteze de 70 de km/h, respectiv 80 km/h.
Anvelopele s-au desprins doar la modelul echipat cu jante din aliaj, care s-au deformat. In cazul celor normale, din otel, Logan a trecut testul.
De remarcat ca, saptamana trecuta, modelul fabricat la Colibasi nu a putut trece „testul elanului” facut de specialisti ai ADAC (Automobil Club German). Incercarile ulterioare au dovedit ca nemtii nu au respectat metodologia probei.