- Diverse - nr. 153 / 5 August, 2005 Fara a dramatiza lucrurile, trebuie sa retinem ca in activitatea politistilor nu intotdeauna, ca in orice institutie, lucrurile merg ca pe roate, ca toate sunt bune si frumoase, mai ales cand este vorba de activitati cu un specific anume. Desi tendinta generala a Politiei Romane este aceea de a se alinia la normele europene in domeniu, calea pana la care sa putem spune ca avem, cu adevarat, politisti europeni este lunga, ea fiind jalonata si de anumite cerinte specifice muncii de politist. In lipsa unor mijloace adecvate de lupta impotriva infractionalitatii, nici rezultatele nu pot fi pe masura asteptarilor, in ciuda profesionalismului recunoscut al multor politisti. Cu toate acestea, bilanturile prezentate sunt onorabile, desi daca este sa ne rezumam la activitatea politistilor mureseni, acestora le lipsesc inca, din dotare, un numar important de mijloace de transport, respectiv autoturisme, parcul actual de 133 de autovehicule acoperind necesitatile in proportie de doar 33%, fara a mai socoti ca este uzat moral si fizic, multe din vehicule, si aici e vorba de autoturisme de teren ARO, sau chiar Dacia 1300, pentru repararea carora ar fi necesare sume mari de bani, ceea ce le face nerentabile. Desi pentru acest an MAI si-a propus sa achizitioneze un numar de 1.500 de vehicule marca Dacia Logan, pana la aceasta ora nu se cunoaste cu exactitate cate dintre acestea vor ajunge la IPJ Mures. o raza de sperante ar putea veni insa din partea ATOP Mures, careia IPJ i s-a adresat, solicitand achizitionarea a 14 autoturisme, cerere luata in atentia celor in cauza, astfel ca sunt sperante ca, la rectificarea de buget din aceasta luna de la CJ, solicitarea sa fie rezolvata favorabil. In lipsa autovehiculelor, seful IPJ, comisar sef de politie, Nicolae Ioan Cabulea, crede ca ar fi binevenite si cateva zeci de biciclete, de genul celo