“Blog”-ul este un mijloc de comunicare online care poate fi folosit fie in interes personal, fie in scop corporatist. El poate fi un jurnal virtual, dar si o arma pentru campaniile electorale sau publicitare, deoarece “blogger”-ul, adica autorul acestuia, este un formator de opinie cu influenta asupra publicului. Astfel, “blogging”-ul, realizarea si intretinerea site-urilor respective, devine un element important in campaniile de marketing. Ra
“Blog”-ul este un mijloc de comunicare online care poate fi folosit fie in interes personal, fie in scop corporatist. El poate fi un jurnal virtual, dar si o arma pentru campaniile electorale sau publicitare, deoarece “blogger”-ul, adica autorul acestuia, este un formator de opinie cu influenta asupra publicului. Astfel, “blogging”-ul, realizarea si intretinerea site-urilor respective, devine un element important in campaniile de marketing.
Rapid si ieftin, acest mini-site poate fi creat de oricine, cu minimum de cunostinte de IT. Este o forma de exprimare libera, care a devenit rapid o sursa alternativa de informatii. Popularitatea blogurilor se datoreaza interactivitatii: majoritatea permit vizitatorilor sa comenteze informatia data de autor. Blogurile au o vizibilitate sporita pe internet si pot avea o audienta internationala, iar bloggerii se pot transforma in formatori de opinie.
In ultimii ani, bloggingul a devenit un job foarte cautat in Statele Unite ale Americii, unde din ce in ce mai multe companii isi creeaza blog-uri pentru o mai buna comunicare cu angajatii si clientii lor. Pe blogul oficial al companiei, sarcina autorului acestuia este de a anunta lansarea noilor produse si de a le promova, iar pe cele proprii angajatilor se scrie despre ce se intampla in interiorul companiei si se dau sfaturi.