Gheorghe Dobre, ministrul Transporturilor(Foto: )
In unul din numerele trecute ale cotidianului nostru semnalam modul in care soferii si marinarii sunt nevoiti sa stea ore in sir pe holurile fostei Policlinici CFR Constanta pentru a obtine viza medicala necesara prestarii activitatii pentru care au fost pregatiti, viza care, de altfel, trebuie obtinuta o data la sase luni.
Modul haotic in care isi desfasoara activitatea medicii compartimentului CFR-AUTO este din ce in ce mai aberant, avand la baza interesele materiale ale unora dintre ei si dezinteresul manifestat de catre Ministerul Transporturilor. In numarul din data de 28 iulie a.c.
al cotidianului Replica, in articolul „soferii din 4 judete fac coada la Policlinica CFR Constantaâ€Â, semnalam modul in care soferii profesionisti si marinarii sunt obligati sa piarda ore in sir pe holurile policlinicii in cauza pentru a obtine o viza medicala conform careia solicitantul este apt sa presteze munca in cauza.
Trebuie specificat ca in cladirea fostei Policlinici CFR Constanta functioneaza in acest moment doua structuri sanitare ce apartin Ministerului Transportului, total separate.
Conform noii legislatii in vigoare, policlinicile s-au transformat in ambulatorii, astfel ca in cladirea Policlinicii CFR functioneaza acum doua ambulatorii de specialitate, unul pe probleme de navigatie maritima, fosta Policlinica Port, si unul pe probleme privind transporturile feroviare si rutiere, fosta Policlinica CFR.
Ambulatoriul Port, ce deserveste personalul portuar maritim navigant si nenavigant, este singura institutie abilitata de Guvern sa elibereze adeverinte pentru lucratorii portuari, prestand aceasta activitate de mai bine de 45 ani.
„Modul de functionare al Ambulatoriu