Pentru a creşte nivelul vânzărilor în benzinării, acţionarii majoritari ai PETROM au ajuns la concluzia că este necesară schimbarea furnizorilor. Prin această nouă schimbare pe planul intern al PETROM, se urmăreşte în principal atingerea standardelor din staţiile OMV, care pe lângă serviciile obişnuite de distribuţie a carburanţilor, mai oferă şi alte servicii suplimentare, de genul: Car Wash, cafenele, magazine cu dulciuri, ziare, alimente, jucării sau cadouri. Din totalitatea staţiilor PETROM existente la ora actuală în România, doar aproximativ 50% se ridică la nivelul standardelor OMV din punct de vedere al calităţii, iar restul urmează a fi modernizate. (D.B.)
Pentru a creşte nivelul vânzărilor în benzinării, acţionarii majoritari ai PETROM au ajuns la concluzia că este necesară schimbarea furnizorilor. Prin această nouă schimbare pe planul intern al PETROM, se urmăreşte în principal atingerea standardelor din staţiile OMV, care pe lângă serviciile obişnuite de distribuţie a carburanţilor, mai oferă şi alte servicii suplimentare, de genul: Car Wash, cafenele, magazine cu dulciuri, ziare, alimente, jucării sau cadouri. Din totalitatea staţiilor PETROM existente la ora actuală în România, doar aproximativ 50% se ridică la nivelul standardelor OMV din punct de vedere al calităţii, iar restul urmează a fi modernizate. (D.B.)