La o luna de la inceperea lucrarilor de consolidare a Pasajului Marasesti, lenea s-a instalat deja in zona.
Cei sapte muncitori care se mai aflau ieri, in jurul pranzului, la munca nu stiau nici unde le sunt sefii, nici cat mai au de lucru si nici cum sa-i mai opreasca pe soferii care inca mai intra cu masinile in pasaj. In vreme ce unul dintre constructori spune ca seful de santier este in pauza de masa, un altul stie ca este in vacanta.
Siesta, mai dulce decat munca
Pasajul Marasesti a fost inchis pe 4 iulie, iar autoritatile locale au promis ca lucrarile de consolidare vor fi gata in cel mult un an. Dupa viteza cu care se lucreaza insa in aceasta perioada, cea mai propice din an, e greu de crezut ca autoritatile se vor tine de cuvant.
„Seful de santier, inginerul Tudor Marian, este in concediu, iar inlocuitorul lui, Craciunescu, este plecat la Grozavesti, unde are o alta lucrare”, a spus ieri Dumitru Pasarelu, electrician la firma de constructii care lucreaza la consolidarea pasajului, dupa care s-a reintors la siesta de dupa masa.
Numai mecanicul de compresoare, Busuioc, in varsta de 71 de ani, curata asudat praful de pe picamare.
„Azi am mai spart cu alti doi baieti cativa metri din soseaua de deasupra pasajului, ca sa poata instala, saptamana viitoare, masinaria de forare”, a explicat mecanicul. Nici el nu stia cand isi va incheia treaba la Pasajul Marasesti.
Soferii forteaza intrarea in pasaj
Atentionati de colegii de santier despre aparitia echipei EVZ, doi dintre muncitori au pus mana pe tarnacoape si picamare si au inceput sa sparga asfaltul de deasupra pasajului. Bucati intregi de beton cadeau in interiorul culoarului, un adevarat pericol pentru soferii care inca se mai incumeta sa ajunga la gura pasajului.
Dezorientati, lucratorii de pe santier nu mai s