Tarom reuseste sa se pozitioneze printre cele mai serioase companii aeriene din Europa, intr-un clasament care numara ponderea bagajelor pierdute.
Doisprezece pasageri din 1.000 si-au pierdut bagajele in doar trei luni dupa ce au apelat la serviciile companiilor aeriene europene. In perioada aprilie-iunie a acestui an, operatorii europeni au reusit sa faca ratacite peste un milion de bagaje.
Potrivit unui studiu realizat de Asociatia Europeana a Companiilor Aeriene, KLM detine recordul negativ, pierzind peste 17 bagaje la 1.000 de calatori.
British Airways a pierdut in cele trei luni aproximativ 180.000 de bagaje, usurind astfel 15,6 pasageri dintr-o mie. Lufthansa a pagubit alti 14,2 pasageri din o mie.
La polul opus, operatorii turci au ratacit doar un bagaj din 1.000, iar cei maltezi – doua. Cu 7 bagaje pierdute, compania aeriana romana Tarom se situeaza spre coada clasamentului neglijentei.
Potrivit studiului, Tarom a surclasat operatorul Malev din Ungaria - 8,7 bagaje pierdute la mia de calatori, Czech Air (Cehia) - 8,9, Spanair (Spania) - 7,5, Alitalia (Italia) - 11, Air France (Franta) - 12 sau LOT (Polonia) - 13.
Studiul precizeaza, insa, ca majoritatea bagajelor ratacite au fost recuperate si returnate.
Tarom reuseste sa se pozitioneze printre cele mai serioase companii aeriene din Europa, intr-un clasament care numara ponderea bagajelor pierdute.
Doisprezece pasageri din 1.000 si-au pierdut bagajele in doar trei luni dupa ce au apelat la serviciile companiilor aeriene europene. In perioada aprilie-iunie a acestui an, operatorii europeni au reusit sa faca ratacite peste un milion de bagaje.
Potrivit unui studiu realizat de Asociatia Europeana a Companiilor Aeriene, KLM detine recordul negativ, pierzind peste 17 bagaje la 1.000 de calatori.
British Air