Dupa entuziasmul general declansat de planul companiei Adidas de a prelua firma rivala americana Reebok, investitorii incep sa evalueze dificultatile de a transforma intr-un succes fuziunea in valoare de 3,8 miliarde de dolari, transmite Mediafax. In timp ce directorul executiv al Adidas, Herbert Hainer, a pornit o campanie de promovare a fuziunii in randul investitorilor, impreuna cu conducerea Reebok, actiunile companiei germane au pierdut cea mai mare parte a castigului, de 8 la suta, inregistrat imediat dupa anuntarea tranzactiei. Investitorii, analistii si reprezentantii firmelor de retail incep sa se intrebe daca Adidas, a doua mare firma de articole sportive din lume dupa Nike, nu s-a extins prea mult, in special inaintea Cupei Mondiale organizate anul viitor in Germania. Mai mult, diferentele culturale transatlantice ar putea complica integrarea companiilor, asa cum s-a intamplat in cazul fuziunii din 1998 care a condus la crearea grupului DaimlerChrysler. "Preluarea unei companii americane de catre una germana nu este ca o luna de miere", a spus managerul de fonduri Harald Sporleder. Dupa entuziasmul general declansat de planul companiei Adidas de a prelua firma rivala americana Reebok, investitorii incep sa evalueze dificultatile de a transforma intr-un succes fuziunea in valoare de 3,8 miliarde de dolari, transmite Mediafax. In timp ce directorul executiv al Adidas, Herbert Hainer, a pornit o campanie de promovare a fuziunii in randul investitorilor, impreuna cu conducerea Reebok, actiunile companiei germane au pierdut cea mai mare parte a castigului, de 8 la suta, inregistrat imediat dupa anuntarea tranzactiei. Investitorii, analistii si reprezentantii firmelor de retail incep sa se intrebe daca Adidas, a doua mare firma de articole sportive din lume dupa Nike, nu s-a extins prea mult, in special inaintea Cupei Mondiale organizate anul viitor in Germania.