Imprimantele pierd teren in favoarea multifunctionalelor (echipamente ce inglobeaza o serie de functii diferite pentru a oferi utilizatorului un produs compact polivalent). “Multifunctionalele inregistreaza o crestere de la an la an de 181% (in numar de unitati vandute) la nivel local”, spune Dorel Grigore, marketing manager la Xerox Romania. Cresterea cea mai mare o au multifunctionalele mici, de tip desktop, destinate birourilor mici si medii, pentru ca firmele au realiza
Imprimantele pierd teren in favoarea multifunctionalelor (echipamente ce inglobeaza o serie de functii diferite pentru a oferi utilizatorului un produs compact polivalent). “Multifunctionalele inregistreaza o crestere de la an la an de 181% (in numar de unitati vandute) la nivel local”, spune Dorel Grigore, marketing manager la Xerox Romania. Cresterea cea mai mare o au multifunctionalele mici, de tip desktop, destinate birourilor mici si medii, pentru ca firmele au realizat ca este o solutie economica mai buna sa cumpere un singur aparat ce poate rezolva o gramada de probleme, decat sa cumpere un fax, o imprimanta, un copiator, un scaner separate. “Costul este clar mai mic decat suma echipamentelor pe care le inlocuieste, ocupa mai putin loc, exista un singur cablu de conexiune la calculator, un singur driver, o singura aplicatie software care gestioneaza toate functiile”, argumenteaza stefan Daniel, Branch Manager la Lexmark.
Cererea pentru servicii cu valoare adaugata (service-suport complet, garantie extinsa, leasing) creste incontinuu, pe masura ce companiile constientizeaza cheltuielile importante pe care le au cu echipamentele si consumabilele, precum si cu managementul fluxului de documente in general, constata Dorel Grigore.
si preturile multifunctionalelor au inceput sa devina accesibile, iar “datorita acestui lucru si beneficiilor adu