Stefano Colombo, directorul de marketing al agentiei de publicitate italiene Sipra, unul dintre fondatorii Festivalului de Publicitate de la Cannes, este cel care promoveaza de noua ani tinerii pasionati de publicitate prin concursul la nivel national "Giovanii Leoni".
Jurnalul National: De ce este important sa participi la Festivalul Cannes Lions? Stefano Colombo: Sipra este una dintre societatile care a fondat Festivalul international de publicitate si a fost dintotdeauna reprezentant al acestuia in Italia. Asta inseamna ca tot ceea ce a obtinut Sipra este exclusivitate pentru Italia.
Cum s-au schimbat lucrurile in compania dumneavoastra de cand ati devenit reprezentanti ai festivalului? Pentru noi, Cannes Lions este ocazia cea mai importanta a anului pentru a ne intalni cu clientii nostri de top; pe Croisette invitam de fapt presedinti, delegati si directori generali de la companiile ce investesc in canalele televiziunii RAI (televiziunea nationala a Italiei). Se stie ca orice agentie merge la Cannes cu un scop, sa castige un premiu, sa isi creasca notorietatea, sa cunoasca alta lume si poate sa gaseasca posibili noi clienti.
Cum se face ca sa le obtii pe toate, daca se poate? In ce masura ajuta festivalul la atingerea acestor teluri? Cu siguranta, scopul oricarei agentii este sa le obtina pe toate la un loc, dar in general nu reusesc toate sa faca asta. Festivalul dureaza o saptamana si exista spatiu pentru a participa la toate evenimentele importante, la festivitatile de premiere si la seminarii. Ceea ce e minunat este ca pun la dispozitie un "meniu" tot mereu mai bogat, fiind din ce in ce mai greu sa le cuprinzi pe toate chiar si intr-o saptamana. De aceea, uneori este nevoie sa te canalizezi exact pe ceea ce te intereseaza mai mult.
Noi decenii
Daca s-ar realiza o ierarhie, pe ce treapta ati pune Festivalul Cannes Lions in r