Cum publicitatea in toaleta nu mai este de mult ceva neobisnuit, o agentie de media s-a gindit sa mute reclamele in lift. Vizate sint blocurile din zonele rezidentiale si cladirile de birouri.
Din septembrie, reclamele vor fi puse sa urce sau sa coboare cu liftul. Este vorba despre promovarea unui nou suport media, ce consta in oferirea de spatii publicitare in lifturile din blocuri sau din cladiri de birouri.
Pina in momentul de fata, au fost amplasate panouri publicitare, sub forma unor tablouri inramate, in principalele zone rezidentiale ale Capitalei, ca de exemplu in blocurile din zona Unirii, Piata Victoriei sau Bdul Mihalache.
„In acest moment avem un portofoliu consistent de locatii, in cele mai bune zone. Acestea sint atent selectate, pentru a corespunde standardelor noastre“, sustine Diana Filip, directorul media al agentiei Elevate Media.
Potrivit acesteia, „in Romania exista un potential foarte mare pentru dezvoltarea publicitatii indoor, care este departe de saturatie“. Agentia estimeaza ca, pina la finele acestui an, va inregistra o cifra de afaceri de aproximativ 50.000 de euro si un numar de trei sau patru clienti. Momentan, Elevate Media ofera doar spatii publicitare, urmind ca pe viitor sa ofere si servicii de creatie.
Care sint beneficiile
„Reclama in lift se face intr-un spatiu in care marca intra cu adevarat in rindul consumatorilor sai, apropiindu-se fizic si emotional de acestia, spatiu care se afla intre intimitatea casei si mediul exterior. Cream, astfel, relatii personalizate intre marca si consumatorul ei“, sustine Tudor Maxim, Managing Director al agentiei Elevate Media.
De asemenea, potrivit acestuia, serviciul este benefic atit pentru companiile medii si mari, cit si pentru cele mai mici, care isi desfasoara activitatea intr-o zona restrinsa, locala, si nu