O agentie nipona ofera calatorii in spatiu Cea mai mare agentie de turism japoneza, JTB, a incheiat un acord comercial cu firma americana Space Adventures pentru a oferi clientilor sai sejururi in O agentie nipona ofera calatorii in spatiu
Cea mai mare agentie de turism japoneza, JTB, a incheiat un acord comercial cu firma americana Space Adventures pentru a oferi clientilor sai sejururi in spatiu. Timp de o saptamana, viitorii turisti in spatiu vor calatori cu modulul rusesc Soyuz si vor vizita Statia Spatiala Internationala. Pretul de 20 milioane de dolari de persoana include costurile a sase luni de antrenament in Rusia. Pentru turistii mai putin bogati, agentia ofera o calatorie de sase zile la 100 de kilometri altitudine si gravitate zero, la bordul unui nou tip de nava spatiala care va fi folosita peste doi sau trei ani. Pretul acestei calatorii este de 102.000 de dolari. Space Adventures a organizat prima calatorie turistica in spatiu pentru miliardarul Dennis Tito in 2001.
Telefonul mobil dauneaza punctualitatii
Aparitia telefoanelor mobile i-a facut pe oameni sa fie mai putin organizati si mai inclinati sa intarzie la intalnirile cu prietenii, dezvaluie "Daily Telegraph". O persoana din cinci recunoaste ca nu mai este la fel de punctuala ca altadata pentru ca poate oricand sa anunte telefonic ca intarzie. Trei sferturi din subiectii sondajului au spus ca viata lor sociala a devenit mai flexibila de cand au telefon mobil, pentru ca pot stabili sau anula intalniri in ultimul moment. Aproape trei sferturi au spus, de asemenea, ca telefonul mobil si e-mail-ul le permit sa fie la curent cu ceea ce se intampla in viata prietenilor mai mult decat inainte.
Politia sud-africana a invitat 200 de infractori cautati la o petrecere-surpriza; 20 au si venit
Politia sud-africana a reusit sa aresteze 20 dintre cei mai ca